Welke content afspelen op narrowcasting schermen 

We zien dat er steeds meer bedrijven zijn die kiezen voor narrowcasting. Zoals je waarschijnlijk wel weet draait het bij narrowcasting om het gebruik van beeldschermen om een bepaalde boodschap over te brengen aan de klant. Op alle beeldschermen in het pand of in een bepaalde sectie van het pand zal dezelfde boodschap worden getoond.  

Als het aankomt op het toepassen van narrowcasting zijn er ontzettend veel mogelijkheden om voor te kiezen. De keuze voor het soort content voor narrowcasting zal volledig afhangen van het doel wat je wilt bereiken. Wil je ervoor zorgen dat de klant wat te doen heeft tijdens het wachten dan is het geen verkeerd idee om te kiezen voor een informerende animatie. Met een dergelijke animatie zal je ervoor kunnen zorgen dat het wachten net even wat minder saai zal zijn voor de klant. We zien dit vaak in tandartspraktijken en ziekenhuizen.

Content met een commercieel tintje 

Mocht je nu narrowcasting willen toepassen voor jouw reguliere onderneming dan kan je ervoor kiezen om bijvoorbeeld een slideshow te maken van de nieuwste collectie. Dit zet de klant aan om deze nieuwe collectie zelf te bekijken. Ook is het mogelijk om informatie over aanbiedingen door het pand te tonen. Dit zorgt er onbewust voor dat de klant op zoek gaat naar de beste deals. Zo zijn er nog veel meer mogelijkheden als het aankomt op narrowcasting, dit maakt het dé investering om te maken voor jouw  bedrijf of organisatie! 

Comments are closed.